- 03 oktober 2018
- | Bron: Carfix
Bibendum icoon van het millennium door Advertising Week
Bibendum icoon van het millennium door Advertising Week Onderscheiding vormt perfect verjaardagscadeau Het in Amerika gevestigde tijdschrift ‘Advertising Week’, een vakblad voor leiders op het gebied van marketing, merken en publiciteit, heeft Bibendum, de Michelin man, uitgeroepen tot ‘Icoon van het Millennium’. Deze zeer prestigieuze prijs is de trots van de 110.000 medewerkers van de Michelin Groep over de hele wereld. De onderscheiding is een perfect verjaardagscadeau voor Bibendum die dit jaar zijn 120e verjaardag viert. “Bibendum kwam in 1898 voort uit de tekenpen van O’Galop en is al sinds zijn geboorte veel meer dan een reclamesymbool. Als een levend wezen belichaamt hij de Michelin Groep met haar waarden, commitment en missie. Bibendum is de woordvoerder voor een betere mobiliteit en begeleidt weggebruikers tijdens hun reizen”, aldus Adeline Challon-Kemoun, corporate directeur Merken, Duurzame Ontwikkeling, Communicatie en Public Affairs van de Michelin Groep. Met ...
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.