Bibendum icoon van het millennium door Advertising Week  

Bibendum icoon van het millennium door Advertising Week

Bibendum icoon van het millennium door Advertising Week Onderscheiding vormt perfect verjaardagscadeau Het in Amerika gevestigde tijdschrift ‘Advertising Week’, een vakblad voor leiders op het gebied van marketing, merken en publiciteit, heeft Bibendum, de Michelin man, uitgeroepen tot ‘Icoon van het Millennium’. Deze zeer prestigieuze prijs is de trots van de 110.000 medewerkers van de Michelin Groep over de hele wereld. De onderscheiding is een perfect verjaardagscadeau voor Bibendum die dit jaar zijn 120e verjaardag viert. “Bibendum kwam in 1898 voort uit de tekenpen van O’Galop en is al sinds zijn geboorte veel meer dan een reclamesymbool. Als een levend wezen belichaamt hij de Michelin Groep met haar waarden, commitment en missie. Bibendum is de woordvoerder voor een betere mobiliteit en begeleidt weggebruikers tijdens hun reizen”, aldus Adeline Challon-Kemoun, corporate directeur Merken, Duurzame Ontwikkeling, Communicatie en Public Affairs van de Michelin Groep. Met ...

Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij Aannemer 

Aannemer maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.