naar top
Menu
Logo Print

Bouwunie lanceert De Warmste Aannemer

Herasdoek op werven steunt ontwikkelingsorganisatie Trias
magazine

In de week van 18 tot en met 24 december strijkt Studio Brussel neer in Kortrijk voor ‘De Warmste Week’, een week waar iedereen zijn of haar warm hart toont voor duizenden goede doelen. Ook Bouwunie organiseert dit jaar een actie: De Warmste Aannemer.
“Speciaal voor ‘De Warmste Week’ ontwierpen we een herasdoek voor op de werven van onze aannemers”, zegt gedelegeerd bestuurder Jean-Pierre Waeytens. “De opbrengst van de actie gaat naar Trias, een ontwikkelingsorganisatie die ondernemers in het buitenland ondersteunt met de groei en ontwikkeling van hun bedrijf.”
Aannemers kunnen de herasdoeken gemakkelijk online bestellen en ophangen op hun werven. De kostprijs per stuk is 75 euro excl. btw. Bovenop de opbrengst zal Bouwunie nog een extra bijdrage storten. De totale opbrengst van de actie zal bekend worden gemaakt tijdens ‘De Warmste Week’.

BOUWUNIE

BOUWUNIE

+3225881100
+3222530745