naar top
Menu
Logo Print

Eerste editie We Are Transport meteen een succes

Standhouders tevreden over gloednieuw concept
magazine

De eerste editie van deze nieuwe b2b-beurs klokt af op 10.783 bezoekers. Uit een eerste rondvraag blijkt dat standhouders tevreden zijn over het gloednieuwe concept van de beurs. Zowel de bezoekers als de exposanten waren het alvast unaniem eens dat het compleet nieuwe concept van We Are Transport een schot in de roos mag genoemd worden. De open opstelling van de verschillende stands en de aankleding van de hal hadden alleen maar enthousiaste voorstanders. Ook de diversiteit en representativiteit van exposanten werd gesmaakt. Met het bezoek van ministers Bellot en Weyts mochten de beurs en de sector ook de aandacht van de politiek noteren. De campagne Love2Truck werd afgesloten met Daisy Coudeville als Belgisch meest gepassioneerde vrachtwagenchauffeur van 2018. Via deze en andere initiatieven hopen de organisatoren dat het imago van de sector kan verbeterd worden. Uit talloze initiƫle reacties op de beursvloer pikken Febiac en TLV een grote tevredenheid op vanwege de standhouders. Daarbij valt op dat de kwaliteit van de bezoeker wordt geprezen. We Are transport is dus wel degelijk de b2b-beurs geworden met niets anders dan bedrijfsleiders zelf die hun leverancier komen ontmoeten. In de komende weken maken TLV en Febiac werk van een grondige evaluatie. Hoe succesvol de samenwerking ook was, toch willen de organisatoren streven naar nog een nog beter en breder platform. Op basis van de evaluatie start dan meteen de voorbereiding voor de volgende editie van We Are Transport in 2020.

WE ARE TRANSPORT

SALON AUTO/MOTO/VAN

+3227786400
-