"We shelter your business"  

"We shelter your business"

"We shelter your business" Nieuwe identiteit Frisomat stelt klant meer dan ooit centraal Met een nieuwe website, een aangepast gamma en een slim motto lanceert internationaal staalbouwer Frisomat zijn nieuwe identiteit. Geen aanpassing van de vaste waarden van het bedrijf – die blijven voor iedereen herkenbaar – maar een duidelijkere nadruk op de specifieke behoeften van de klant. “We shelter your business” luidt het nieuwe motto dan ook. “Bij Frisomat kan men terecht voor industriële gebouwen van de hoogste kwaliteit,” aldus CEO Kris Oorts, “maar het gaat verder dan dat.” Binnen de nieuwe PRO-series zorgt het bedrijf voor gericht advies en een oplossing op maat. “Zo is de klant zeker dat zijn activiteit veilig is ondergebracht. En kan hij tegelijkertijd vertrouwen op de investering die hij heeft gemaakt.” Wie op zoek is naar standaard gebouwen aan competitieve prijzen en snelle levertijden kan dan weer terecht bij de GO-series. Ontdek meer op www.frisomat.be

 

Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij Aannemer 

Aannemer maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.