Bekistingssystemen Viaduct van Irbich zijn technisch hoogstandje  

Bekistingssystemen Viaduct van Irbich zijn technisch hoogstandje

Bekistingssystemen Viaduct van Irbich zijn technisch hoogstandje Vernuftig maatwerk van bekistingsspecialist Doka Het Viaduct van Irbich in Luxemburg maakt deel uit van ‘la transversale de Clervaux’, een nieuwe weg die de verbinding maakt tussen de N7 en de CR340/N18. De brug is opgebouwd uit twee landhoofden en zes pijlers met daarop stalen liggers, afgewerkt met een betonnen brugdek. De bekistingen voor de pijlers en het brugdek zijn het resultaat van vernuftig maatwerk van bekistingsspecialist Doka. Het Viaduct van Irbich wordt gerealiseerd door Jan De Nul. Voor het Viaduct van Irbich werkte het engineeringbureau van Doka België twee bekistingssystemen op maat uit. Op basis van de plannen van Doka heeft Jan De Nul de bekistingen voorgemonteerd in zijn atelier met Doka-materiaal. “De pijlers zijn gebetonneerd met onze klimbekistingen”, legt Brecht Diependaele, technical manager bij Doka, uit. “Concreet gaat het om ons Top 50 dragersysteem, een combinatie van dragers, ...

Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij Aannemer 

Aannemer maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.