- 12 maart 2019
- | Bron: Infrastructure
Bekistingssystemen Viaduct van Irbich zijn technisch hoogstandje
Bekistingssystemen Viaduct van Irbich zijn technisch hoogstandje Vernuftig maatwerk van bekistingsspecialist Doka Het Viaduct van Irbich in Luxemburg maakt deel uit van ‘la transversale de Clervaux’, een nieuwe weg die de verbinding maakt tussen de N7 en de CR340/N18. De brug is opgebouwd uit twee landhoofden en zes pijlers met daarop stalen liggers, afgewerkt met een betonnen brugdek. De bekistingen voor de pijlers en het brugdek zijn het resultaat van vernuftig maatwerk van bekistingsspecialist Doka. Het Viaduct van Irbich wordt gerealiseerd door Jan De Nul. Voor het Viaduct van Irbich werkte het engineeringbureau van Doka België twee bekistingssystemen op maat uit. Op basis van de plannen van Doka heeft Jan De Nul de bekistingen voorgemonteerd in zijn atelier met Doka-materiaal. “De pijlers zijn gebetonneerd met onze klimbekistingen”, legt Brecht Diependaele, technical manager bij Doka, uit. “Concreet gaat het om ons Top 50 dragersysteem, een combinatie van dragers, ...
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.