- 10 januari 2019
Digitale ondersteuning voor bouwondernemers
Digitale ondersteuning voor bouwondernemers Bouwunie Limburg gaat leden digitaal op de kaart zetten De bouwsector digitaliseert razendsnel. De Vlaamse bedrijven zijn zich daarvan bewust en doen dan ook hun best om mee te zijn. Op die manier kunnen ze de snelheid en de efficiëntie van de bedrijfsprocessen verhogen, en de communicatie naar de klant verbeteren. Uit een enquête die Bouwunie uitvoerde bij 259 bouwbedrijfsleiders, blijkt dat de basis van de moderne informatie- en communicatietechnologieën reeds aanwezig is. 83% van de ondervraagden gebruikt de smartphone voor professionele doeleinden en 91% checkt minstens één keer per dag de bedrijfsmails. 65% heeft een eigen website, terwijl 10% concrete plannen heeft om er op korte termijn een te hebben. Iets minder dan de helft is met het bedrijf actief op sociale media, vooral Facebook (80%) en LinkedIn (47%). Wie niet actief is, zegt vooral dat hij/zij daar geen tijd voor heeft of dat dit voor het bedrijf geen meerwaarde ...
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.