Bobcat introduceert maar liefst 48 nieuwe modellen tijdens 'Next is Now-event’

Onder het motto ‘Next is Now’ organiseerde Bobcat eind oktober de grootste virtuele productlancering die ooit gehouden is. Met 'Next is Now' wil Bobcat een kijkje geven in de toekomst van de sector door maar liefst 48 nieuwe modellen te introduceren. Voor Bobcat betekent de lancering een aanzienlijke productdiversificatie en uitbreiding naar nieuwe markten. "Met ‘Next is Now’ stimuleert Bobcat klanten om efficiënter te werken en stellen we ze in staat om meer te bereiken. We ontwikkelen krachtigere, efficiëntere en slimmere machines en technologieën. Met deze uitbreiding van het programma verbeteren en verbreden wij de keuze aan producten voor onze klanten", aldus Gustavo Otero, president van Doosan Bobcat EMEA.

Je kan dit artikel volledig lezen na registratie

Reageer

 

Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij Aannemer 

Aannemer maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.