BUILDUP 2023 - ENERGIE
partnermogelijkheden
THEMA: ENERGIE
BuildUp brengt daarom de voorlopers en specialisten op vlak van energie samen voor een inspirerende thema- en netwerkdag. Met boeiende lezingen, technische innovaties en getuigenissen uit de praktijk schakelen we een versnelling hoger.
DATUM & LOCATIE
donderdag 6 oktober, van 12.00 u. tot 18.00 u.
locatie onder voorbehoud
PROGRAMMA*
12.00 - 13.30 u.: Netwerklunch
13.30 - 15.00 u.: Presentaties deel 1
15.00 - 15.30 u.: Koffiepauze
15.30 - 17.00 u.: Presentaties deel 2
17.00 - 18.00 u.: Netwerkreceptie
*onder voorbehoud van wijzigingen
VOOR WIE
architecten- en studiebureaus (voorschrijvers) | bouwbedrijven | aannemers | SOD-bedrijven | houtskeletbouwers | schrijnwerkers | stukadoors | installateurs | elektriciens | bouwmaterialenhandelaars | overheid
WORD PARTNER VAN BUILDUP 2022 - THEMA energie
BuildUp is voor u een uitgelezen kans om uw merk of product betrouwbaar in de kijker te zetten bij talrijke bouwprofessionals. Het kennisevent biedt een uniek en betrouwbaar platform om uw merk te profileren bij uw doelpubliek in een informatieve en educatieve context.
COMMUNICATIE NAAR ALLE BETROKKEN PARTIJEN
PMG communiceert maximaal naar alle betrokken partijen via het aanbod van de online magazines en via de gerelateerde print vakbladen. De communicatie biedt niet enkel extra ondersteuning aan het event zelf maar draagt ook bij tot een succesvolle deelname voor de partners. We communiceren uitgebreid voor, tijdens en na het via
- PRINT magazines
+ 78.300 magazine lezers - ONLINE magazines
+ 134.920 online abonnees PRO
+ 260.000 online abonnees DOBBIT - TELEVISIE
DOBBIT tv
+ 241.000 kijkers
van onderstaande titels:
PROJECTO - SCHRIJNWERK - FLOORTECH - DECORATIE - AANNEMER - ROOFTECH - DOBBIT TV

De communicatie omvat:
- de redactionele aankondiging van het kennisevent
- het werven van deelnemers
- een complete, redactionele verslaggeving
PARTNER BASISPAKKET
- LOGOVISIBILITEIT in print en online communicatie
zowel voor, tijdens als na het evenement - 3 TICKETS voor medewerkers
- ONGELIMITEERD AANTAL TICKETS voor klanten en zakenrelaties
2.750 euro
PARTNER EXTRA'S
- INFOSTAND op het evenement
in de netwerkruimte van het event waar ook de lunch, koffiepauze en afsluitende receptie plaatsvinden.
1.000 euro (er kunnen max. 12 partnerstanden zijn - first in, first served) - VIDEO Content Story
Duur van de video vertoond op het evenement max. 3 minuten.
Productiekost inbegrepen:
- ½ dag opname op één locatie (een werf, uw bedrijf of in een professionele studio), binnen een straal van 100 km rond Brugge;
- ½ dag montage met 1 reviewmoment inbegrepen;
- 1 taal.
1.950 euro (er kunnen max. 5 partnervideo’s getoond worden - first in, first served) - PRODUCT SPOT
Duur van de spot vertoond op het evenement max. 1 minuut.
Spot videomateriaal wordt aangeleverd door de partner.
1.000 euro (er kunnen max. 5 partnerspots getoond worden - first in, first served) - LEAD GENERATION
De Lead Generation gebeurt door een branded content story te publiceren in het dedicated online magazine van BuildUp.
Content story productie inbegrepen
- max. 3.000 tekens
- max. 6 foto’s aangeleverd door de partner
Gegarandeerd 1.000 leads
1.750 euro - Extra PARTNER VISIBILITY
De online branded content story wordt ook op 2 pagina's in een print magazine naar keuze gepubliceerd,
op basis van
max. 3.000 tekens (overgenomen van de online branded content story)
max. 6 foto’s (overgenomen van de online branded content story)
Gegarandeerd aantal views afhankelijk van het gekozen magazine.
2.000 euro
INTERESSE?
Interesse om partner te worden van BuildUp - thema houtbouw,
contacteer Gregory Smet
via grs@pmg.be
of op het nummer 050/24.04.04
Een initiatief van
Professional Media Group
Torhoutsesteenweg 226/2-6, 8210 Zedelgem
Tel.: +32 (0)50/24.04.04 - Fax: +32 (0)50/24.04.45
info@pmg.be - www.pmg.be