- 24 oktober 2017
- | Bron: Professional
DONe
DONe 75% van de consumenten oriƫnteert zich online voor naar een fysieke winkel te gaan. DONe is een oplossing voor uw omnichannel-aanwezigheid: een digitaal platform waarmee zowel handelaars als leveranciers stapsgewijs, van manueel tot volautomatisch, hun omnichannel-invulling snel en eenvoudig kunnen opstarten of verder utibreiden. Het biedt de mogelijkheid om een eigen gevulde webshop te voorzien (denk aan productdata, orderlevering aan de consument uit uw naam, verwerken van retours en financiƫle clearing) met een onbegrensd assortiment (long tail). Zo ontzorgt DONe de online aanwezigheid.
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.