- 22 november 2018
- Door Stefan Acke
- | 8 min. leestijd
- | Bron: Professional
Ten huize van De Draaiboom
Persoonlijk contact blijft het belangrijkste, drukt Warren Van den bosch me aan het einde van ons gesprek op het hart. En inderdaad: de 90-jarige gereedschapsvakhandel huist dan wel in een gloednieuw industrieel pand, is volledig mee met e-commerce en heeft een professionele nachtkluis, toch is het de mens – of beter: de klant – die in 2018 nog even centraal staat als in 1928. “We proberen ons zowel in aanbod als in service te onderscheiden. En ja, dat lukt ook online. Ook daar moet je de klant zoveel mogelijk werk uit handen nemen.”
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.